Olov olov från olov olov...

Hörde det roligaste jag hört sen förra gången jag hörde det roligaste jag hört igår kväll. Vi var och lirade innebandy, alla var där, men framför allt Gammen och Dynga. Gammen och Dynga håller alltid på att gnabbas ungefär som om dom vore nykära vilket vore konstigt då dom känt varandra väldigt länge nu. Men hursom så håller dom alltid på typ "din morsa..bla bla bla..". För ett tag sen hade gammen spelat in en film med sin mobil där han sjöng en sång om Dyngas mamma som han skickade till Dynga i ett MMS. Gammen som egentligen heter Olov sjöng om hur han sexuellt tillfredställde Dyngas mamma på diverse sätt. Dynga, som är av utländsk härkomst fast adopterad till Lycksele ville givetvis genast gnabba tillbaka och "duttade" fram Olov på mobilen.

-Olov..
-Tja din lilla hora.. jag har just rövknullat din morsa medans din pappa filmade..
-Öh va...
-Du är så äcklig att din pappa använder kondom när han ligger med dig din smutsiga gris....
-Öh hallå...
Dynga fortsätter väl i ungefär 3-4 minuter till med okvädningsorden innan han upptäcker att han inte riktigt känner igen rösten på andra sidan tråden.
-Få prata med Olov säger han.
-Det är Olov säger rösten.
-Nämen kom igen låt mig får prata med grisen nu.
-Henry säger rösten, Henry är Dyngas riktiga namn, du kanske känner flera Olov. Det här är Olov XXXXXXX.

Ridå ner för Dynga och ångest attack då det uppenbarar sig att han slagit nummret till den sävlige och nästintill kristlige Olov XXXXXX som han egentligen inte alls känner väl.

Bra jobbat Dynga...

Dynga hann även med att berätta att det tidigare i veckan varit förbi en tjej i 20-års åldern och frågat om jobb på hans arbetsplats. Dynga jobbar som chef för ett väldigt stort leksaksvaruhus här i stan där jag för övrigt inhandlat en bob under kaosartade former. Han kunde inte erbjuda denna dam något just nu men bad henne skriva ner sitt namn och nummer på en post-it lapp som han la fram.
-Öhhh, sa tjejen och rev bort det översta bladet där en vältecknad skiss av ett manligt könsorgan uppenbarade sig.

Bra jobbat Dynga...


"-Åhh..jag skriver mitt namn och telefon nummer här..blink blink"


 


Kommentarer
Postat av: Sir lingon

ha ha, men Dynga blir lätt ivrig.

2009-03-03 @ 13:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0