Hårtork...

Var och visade killarna hur man använder maskinerna på gymet idag. Eftersom jag redan har en perfekt kropp så går jag inte på gymmet för att träna utan för att spana in lite kamelfötter och annat gott. Visste ni att den micropromille smala tjejer som finns i världen är lättast att hitta på (om man bortser från Somalia) gymet. Därför var jag alltså på gymet.

Nu var det väl inte brudar jag tänkte prata om utan det häpnadsväckande som hände efter jag tränat klart och öppnade dörren till herrarnas omklädningsrum.
Det första jag ser är en icke-svensk man som nyttjar den väggfasta hårtorken.
Blåser han håret? Ja.
Blåser han håret på huvudet? Nej.
Han blåser helt enkelt håret på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0