Svart..

Idag är allt svart..

Hela våren är förstörd, allt man trott på har raserats. Hela mitt liv känns tomt och innehållslöst (iofs precis som vanligt). Inte ens faktumet att jag slapp kollektivtrafik fick mig på bättre humör. Var femte minut bryter jag ihop och lägger mig och hulkar i fosterställning.

Vem rår då för att jag mår så här?

Svaret på den frågan kan vara många, men efter en djup analys som innehöll en ångestrunk och tre koppar kaffe så lyder svaret: Bengt-Åke Gustavsson

Den här jävla låt alla spelamentaliteten kanske funkar i kvartersserien och för damkronorna (ingen där kan ju ändå spela hockey, så spelar ingen roll vem som är på isen).  Orkar inte ens klaga mer.... vill bara lägga mig ner och trycka häftstifft i pungen.

"Öhlund försöker ta bort markeringen framför mål"

Wikegård har tydligen blivit anmäld för att han inte är angagerad i damkronorna.. ska man skratta eller gråta. Eftersom jag redan gråter försöker jag mig på ett skratt. Anmäl hela jävla världens befolkning då, förutom spelarnas flickvänner och morsor, för kan garantera att farsorna till spelarna inte heller bryr sig. Dom gav nog upp hoppet första gången hans lilla gumman uttalde orden "Jag vill spela hockey". Inte ens hennes nästa mening, "jag är lesbisk" orkade stackars pappa kommentera för det förstod han redan iochmed den första.

Nä, ta in Wikegård som ny förbundskapten, sätt bara på han ett headset så kan han fortsätta kommentera matcherna. Ta även in han som expertkommentator i melodifestivalen, dommare i Lets Dance och alla andra ointressanta program som finns så kan jag garantera att det skulle bli betydligt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0