Sjätte sinnet..........

Det framkom idag att en person jag och Sniper gemensamt mött några gånger är gay. När jag påpekade detta för Sniper så sa han bara "Det fattade man väl". Nä.. jag fattade inte det. Vidare påstod Sniper att min ofattning av gaymän betydde att jag var bög.

Hur i helvete gick det till undrar jag?

Trots argument som "jag kan inte finska för jag är ingen finnjävel" och "min superutvecklade brudradar tar kapacitet från min gayradar" så fortsatte han att påstå att jag var gay. Jag kände mig då nödd och tvungen att kalla in en expert. Eftersom jag inte rekade innan jag tillsatte den här experten, vi kallar honom Ådi, så visste jag inte att han aldrig träffat personen i fråga. Ändå löd expertutlåtandet att det var jag som var gay.

Jo tjena.. här har vi två personer som på min bekostnad försöker framhäva sin egen manlighet, men det är ok.
Gå å fika tillsammans ni, jag ska inte störa två rumpsmurfars kuttrasju...

Vad tycker ni kära läsare?  eller ja..vad tycker du Svinefar?


"Hällou Sniper"


Kommentarer
Postat av: Psychodad

Hmmm... folk som har gayradar är dom som är obögigast. Jag kan ana en bög på 100 meters håll, bland annat så outtade jag Peter Jöback innan han SENSATIONELLT klev ut ur garderoben.



Men så herrn har ingen inbyggd varningsklocka samt frottérar med finska sodomister.... tyvärr måste jag hålla med dina polare. Du är gay.

2010-02-22 @ 19:19:44
URL: http://www.psycho-dad.se
Postat av: LoneRanger

Helvete.. vad ska frugan säga..

2010-02-23 @ 11:04:50
URL: http://loneranger.blogg.se/
Postat av: Sniper

Skönt att vi fick ett avslut på den här diskussionen. Så otroligt jobbigt att diskutera någonting som är så uppenbart, typ som att diskutera om damfotboll är underhållning eller inte.

2010-02-23 @ 14:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0