Lite ljus i mörkret..

G.T. eller svinefar som han numera kallar sig själv för startade en blogg för nån vecka sen i hopp om att kunna nå bloggtoppen då både undertecknad och Psycho-Dad verkade ha lagt ner. Svinefar beskrev sina miserabla hemförhållanden som gift tvåbarnsfar. Han beskrev även om hur han såg ner på sina grannar, inte fick ha sex och införde ett beräkningssystem på hur lyckad helg man haft.

I helgen, förmodligen i strävan efter en perfekt helg, så valde så Svinefar att lägga ut en bild på sig själv rattandes gustavsbergsbussen redan under förfesten vilket jag själv ser som en milstolpe i hans bloggkarriär.

För redan på måndagen när denna respekterade familjefar och tillikaså klassföreståndare lånade ut sin bärbara dator till några av sina elever så slog det honom några sekunder försent att han hade sin egen blogg som startsida i webbläsaren.

Detta ledde i sin tur till att Svinefar raderade ut sig själv ur cyberrymden innan någon skulle förstå att deras barns framtid verkligen redan är förstörd.

Men vi är många som minns dig Svinefar, du höll fanan högt och högerhanden på kuken. Nån gång kanske du vågar dig tillbaka..nån gång.. och tills dess väntar jag med tårar i ögonen.

Några kommentarer som strömmat till på mailen angående försvinnandet av Svinefar:

Juniormisstag...

Welcome to the NHL keep your head up next time.

Hammertime.....

Jag vet inte om de hann läsa men jag kunde ju inte riskera att de lagt namnet på minnet och sedan gick hem och läste. Nu blev det bara en dröm.


Kommentarer
Postat av: Svinefar

En vacker dag kommer Svinefar tillbaka.

2010-02-24 @ 10:28:05
Postat av: Ackefors

Det skulle vara lika stort som om Dylan skulle få Nobelpriset. Jag skulle knyta mandelanäven mot skyn och skrika .... ÄNTLIGEN !!!



R.I.P ditt svin

2010-02-24 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0