Återvinning..

Nytändningen kom av sig när jag av min träning belönades med två veckors lunginflammation och efter det en veckas förkylning. Ibland undrar man ju om det är så nyttigt å träna. I Thailand gick det inte många timmar utan alkoholintag och jag var frisk som en nötkärna.. det får en att undra..

Eftersom jag är en miljömedveten person så källsorterar jag givetvis. Plåtburkar på ett ställe, plast på ett annat och så vidare. Sen bär man ut skiten i garaget och när man inte längre får in en påse till så brukar frugan påpeka att det är dags att fara på återvinningsstationen. Att fara på återvinningsstationen ligger mellan fara på jobbet och fara på hudkliniken i jobbighetsfaktor men som tur är har jag en son som tycker det roligaste som finns är är att slänga skiten i de olika containrarna.

Har dock märkt att alla söner kanske inte tycket det är lika kul att fara på återvinningen i silverpilen med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0