Äntligen...

Ebola, hiv, förkylning och damidrott har alla gemensamt att ingen vill ha det och att det inte heller finns nåt botemedel som biter mot det. Nu tycker ni kanske att jag motsäger mig själv eftersom jag tidigare har sagt att tennis och gruppsex är sporter som kvinnor med lätthet kan syssla med.

Men hör och häpna, jag har äntligen hittat en sport som jag föredrar att se kvinnor utöva framför män. Jag skulle faktiskt helst se att inga män utövade denna sport utan att det fick förbli en kvinnlig sport som utövas överallt så ofta som möjligt. Hela eftermiddagen har gått åt för att fundera ut hur man tar denna vintersport och överför den till en sommarsport. Nån som har nåt förslag?

Se den otroliga sporten här och avgör ifall ni tycker den lämpar sig bäst för kvinnor eller män.


Kommentarer
Postat av: Psychodad

Visst hade tjejerna finare brön (efter att ha läst din förra post tvivlar jag på att du tyckte detta) men som idrottsutövare var dom ju precis som alla andra fruntimmer: Odugliga.

2010-02-22 @ 19:21:45
URL: http://www.psycho-dad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0