Wanna wake up with you..

I morse på väg in till jobbet hände det mest märkliga som hänt, iallfall av sakerna som hände mellan klockan 06,45 och 07,00 i morse. Att jag satt i Silverpilen var inte märkligt, att jag just lagt in en snus för att komma till liv var inte konstigt, att fläkträmmen tjöt som kopulerande grisar och hundar var inte heller konstigt och att UB40:s låt I wanna wake up with you ljöd ur högtalarna är lite konstigt men det beror bara på att jag inte har vare sig CD-spelare eller får in rockklassiker i Silverpilen.

Men det konstigaste hände när jag drog mig till minnes om en annan eminent bloggares upplevelser om UB40 och bilkörning. (Läs om detta här och här). För enligt honom så synkas bilens blinkers med takten på UB40s låt Red Red Wine. Nu var inte detta Red Red Wine utan I Wanna Wake Up With You, men jag bestämde mig ändå för att kolla ifall det stämde. Trots raksträcka slängde jag på blinkersen och fick det inte att syncha. Gjorde några tappra försök men takten i låten var för långsam för min energiska blinkers. Jag ger upp och höjer blicken och får se bilen framför mig förbereda en vänstersväng genom att lägga i blinkersen, och ta mig tusan. Den blinkar i synch.

Här är oxå två som verkar i synch.
ohhh excellent..
      Stig H ?                             Mr Burns ?    

Kommentarer
Postat av: Psycho Dad

Vad i helvete... magiskt!!!!

2009-03-19 @ 14:31:32
URL: http://podd.blogg.se/
Postat av: GT

-Hallå! Någon där?

2009-03-25 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0