Tv 4

Finns få saker som gör mig så upprörd som när tv-kanalerna "fuckar-up".
Som jag ser det så är 24 den bästa serien någonsin tätt följd av Den rätte för Linda Rosing och Jerry Springer.

Grejen är den att säsong 7 av 24 började med en film på 1 1/2 timme vilket följdes av avsnitt 1. Filmen utspelar sig mellan säsong 6 och 7. Dessa visades en söndag kväll för några veckor sen på TV400 av alla jävla kanaler. På tisdag kväll följande vecka sändes reprisen av det första avsnittet. So far so god ..so fucking what??

Jo det ska jag berätta. Följande söndag visade dom då avsnitt 2 vilket jag inte kunde/fick se därför att Jennifer Lopez eller om det var Jennifer Aniston tog upp rutan. Ok .. lungt tänkte jag snäll som jag är. Jag kan se reprisen på tisdagkväll. ("Nån borde uppfinna en apparat som gör att man kan spela in och se avsnitten senare" - PD)

Tisdag kväll kommer...och vad får man se.. JO!!! avsnitt 3.. va i helvete!! var är avsnitt 2?

NÄ.. helt plötsligt visas reprisen på söndagar och det verkliga avsnittet på tisdagar. Vad hände där?
I ren besvikelse så sket jag i att se avsnitt 3 vilket jag nu ångrar eftersom jag förra veckan såg avsnitt 4 och det var så jävla bra..


Och nu mitt i allt så visas 24:Redemption(Filmen) på tv4.. ska dom sända avsnitten där nu oxå..

Kan säga att det är detta som gör att man.. hmm ..eller ..att folk laddar ner från internet bara för att tv kanalerna inte lyckas sända skiten ordentligt. 


"Tv4:as programchef hälsar att han har semester så ta kontakt med hans vikarie"


Nä man kan inte lita på något..förutom att Björklöven ska behöva betala ut ytterliggare en miljon till Fredrik Öberg för att han ska motionera sitt fläsk på isen.

Tur att det finns chess-boxing:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0