Solen skiner..

och snön droppar från taken.. själv sitter man och sliter som ett djur med persiennerna nere för att undvika reflexer på skärmen. Skulle man ha blivit nåt annat, vägarbetare kanske. Tänk att få va ute hela dagen och lattja omkring med en ångvält. Hindra trafik genom att ställa upp koner och parkera ångvälten mitt i körbanan. Det skulle va nice.
Fast skulle jag få välja vad jag ville så skulle jag nog bli hemmaman och ha en rik sugarmama som hade råd att ha både hemhjälp och barnflicka. Då skulle man kunna sitta på altanen med en paraplydrink hela dagen och koncentrera sig på sånt som verkligen betyder nåt, som kvällens V64:a till exempel.

Måste passa på att gratulera Edmund som har namsdag idag. Svårt att tro att nån verkligen heter det, men ändå. Svarte orm hette väl Edmund om jag inte missminner mig. Namnet i sig betyder absolut ingenting och härstammare inte från nåt, så det är egentligen helt otroligt att det existerar överhuvudtaget.

Ahh man får verkligen sommarkänslor när man vet att solen lyser bakom persiennen. Passar på att lägga upp en bild när jag svalkar mig i polen från förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0