Snälla Snälla Snälla..

Caroline af Ugglas gick vidare till finalen...whohoo..
Jag försöker verkligen leva mig in i melodifestivalen för min egen skull eftersom jag under inga omständigheter kan undslippa den ändå. Jag hejar därför på af Ugglas eftersom hon är skönt oskön på ett oskönt skönt sätt. Sen tycker jag faktiskt ärligt att den låten är bra.

En annan filur som faktiskt bara är oskönt oskön är den ständigt oskönige Alexander Bard. Roligt dock att han uttryckte sig att "en 17-åring beter sig som att hon är 12, och den andra 17-åringen som hon är 35" om Amy och den där andra som jag inte vet vad hon heter. Fast nån borde dock säga åt honom att om man ser ut som han gör så borde man inte tycka nåt alls, speciellt inte nåt som skapar uppmärksamhet och flyttar fokus åt hans håll.


"Lika som bär"


Ljungberg får 12,1 miljoner för att spela i Seattle. Det måste ju vara ungefär 12,099 900 :- för mkt. Bara tvätta hans matchkläder under en säsong måste ju kosta runt en mille.


Asiatisk bonde med jordfräs                      Rysk bonde med jordfräs    

Kommentarer
Postat av: GT

Ugglas? Nej tack.

2009-03-10 @ 15:08:46
Postat av: Laleh

Jag tycker dock att Petra Mede borde va naken oftare då skulle Melodifestivalen vara en ganska trevlig tillställning.. Eller om Alexander Bard hade dragit av sig rymddräkten och visat upp sin Nazistiska uniform han hade under... JAwohl, Ich habe Amy gedunken!!

2009-03-10 @ 23:43:18
Postat av: GT

Gedunken, hehe dagens ord!



Läste i dagens tidning att företaget som du jobbar på LR ska göra sig av med folk. Det innebär väl inte att denna eminenta blogg är i farozonen?

För visst prioriterar väl företaget denna blogg?



Bra jobbat på travet i helgen förresten! Jag tar på mig lite av äran eftersom jag satte lite press på dig innan här på bloggen.

2009-03-11 @ 09:56:14
Postat av: LoneRanger

detta är mitt jobb..det andra kommer i andra hand..:P

2009-03-14 @ 23:30:30
URL: http://loneranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0