Portugal-Sverige 0-0

Trodde väl aldrig jag skulle nämna Olof Mellberg och ordet bra i samma mening, lika lite som lycka och klamydia. Men faktum var ju att han faktiskt var bra och då tycker jag man kan kosta på sig att erkänna det. Dock var han bara bra defensivt, med boll var han lika dålig som Anders Svensson, Johan Elmander, några av dom som man inte vet vilka dom är och Andreas Isaksson.

Tycker det var starkt av Sverige att spela 0-0 mot Portugal med tanke på att Sverige i stort sett inte hade en enda fotbollspelare på planen. Laget bestod av 2-3 spelförstörare, Mikael Nilsson???, 1 anfallare som verkat fastna i slowmotion, en förvirrad näsprick, en saudiarab med blonderat hår och en innebandyspelare. Elm, Källström, Isaksson kanske man ändå måste räkna som fotbollsspelare ändå..  Fast man får ju tänka på att Safari var skadad...whut???

Måste ju va sjukt jobbigt för Portugal att inte vinna, är ju som om mitt korplag KylaFc skulle ta poäng mot...ja inte vet jag..Man United eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0