Poop..

Torsdag morron och jag har lock för öronen, ont i halsen och värk i hela kroppen (för att jag fick sova på en madrass i kontoret bara för att jag gjorde nåt så manligt som att snarka).

Såg Knulf imorse rasta sina hundar på parkeringen på jobbet, en av dom bajsade och Knulf plockade fram en sån där bajspåse för att samla upp det i när han plötsligt måste ha insett att ingen hade sett bajshändelsen. Han tittade sig omkring, både en och två gånger, och lät sen bajsuppsamlingspåsen försiktigt föras tillbaka i fickan.
Så nu har jag fyra bajskorvar utanför mitt fönster.

Känns som den här dan kommer att bli nåt extra.

Kommentarer
Postat av: GT

Har du tänkt på att POP inte längre betyder POP som i musik sen man blev småbarnsförälder? Nä, nu är Polarn och Pyret det första som ploppar upp...

2009-03-06 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0