Inför jobbfesten..

9 minuter kvar tills kvällens galej kickar igång..jag har redan hunnit knyta slipsen och gjort mig en keps i rosa, turkost och grönt papper, med en palm på toppen. 
Varför???
Därför att vi har blivit indelade i lag och jag blev givetvis lagledare för lag Florida. Som lag Florida så skulle vi ha nåt som sammanknöt oss i laget, själv röstade jag för mina tighta jeansshorts (se tidigare inlägg) som jag tycker är väldigt mkt Florida. Det föll inte i god jord så då föreslog jag att vi alla skulle linda in oss i dasspapper så att vi såg ut som helkroppsgipsade hajattacksoffer. Ingen gillade det heller så det blev pappershattar. Kul.

Tanken för kvällen är att hålla mig relativt lugn, eller gå ut stenhårt för att sen piggna till runt middagstid igen, bestämmer taktik just innnan jag startar.

Drickat för kvällen blir givetvis Flirt vodka, måste erkänna att jag gått på reklamen..but who can blame me.

rajtan tajtanwrrroooooomajdå..gotti gottiflush me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0