Fuck me its friday..

Inte för att jag är religös på något sätt, men brukar ändå be en liten kvällsbön innan jag kryper ner i sängen. Jag går ner på knä och knyter mina händer på sängkanten och ber denna bön:

As I lay me down to bed
I pray the wife to give me head
should I cum before she does
I just get up and take a dusch.

Ofta hör gud mig inte, men jag inbillar att han vill testa mig så jag måste visa mig stark.

Ha en bra helg skithögar, för det ska jag.

PS! appropå torsdagslåten.... checka in nåt med Eamon så blir allt frid och fröjd.

Kommentarer
Postat av: Leila K

Ah, så det är så man gör... Den ska jag prova ikväll

2009-03-13 @ 19:33:12
Postat av: Anonym

Fan, efter en tung måndag hade jag hoppats att du skrivit något roligt eller snuskigt LR.



Du kanske måste ta in gästbloggare när du har mycket på jobbet?

2009-03-16 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0