Fest:Lägesrapport 2

2 öl, ytterliggare en jäger (nej inte Jesper, Malin Moströms kille) och en bacardi razz drink senare sitter jag nu med en öl som är mörkare än kameruns avbytarbänk.
Det är roligt att se förvandlingen, på ungefär en halvtimme så har annars skarpa hjärnor nu förvandlats till glansögda zombies som bara vill ligga. Det är lite trist att vi bara är killar, dom fem tjejerna som är med räknas även till kill kategoring. Blir spännande å se om nån får till det. Då skulle man kunna säga att dom är bögar..hehe... hehe..hoho..gays..hoho...stjärtgossar..hihi
Är jäkligt synd jag inte har möjlighet att lägga ut korten jag tagit.
Men för att ge en bild på hur det ser ut så presenterar jag det i samarbete med torsdagslåten.

The man, the myth, the true King of Diamonds.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0