Fest: Lägesrapport 3

Efter avklarad middag så ledde jag givetvis mitt lag till en förkrossande seger, priset var ett åttapack kexchoklad, hooray.
Vissa personer är nu så fulla att dom skulle kunna ligga med sig själva. Katten Jansson är nog ändå fullast, han spenderar mer tid i vågrätt läge än lodrätt just nu. Det roliga är att han alltid försöker få med sig en tjej i vågrätt läge också...gaaaayyy!!!
Själv har jag inte riktigt kommit igång, trots ett tappert försök. Min mage är fullare än min skalle, trots att jag bröt löftet till min flickvän och har druckit ofantliga mängder sprit. Därför funderar jag på att antingen dra ner på stan och se om jag blir uppraggad eller fara hem och sova. Hmm svårt val.

Nu har jag bestämt mig, måste skita, det blir prio ett, sen får jag se om jag överlever det.

Tudelooo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0