Gratulerar ...

Igår så stod det klart att Kronprinsessan får sin Daniel. Detta visste givetvis LoneRanger redan om då Madeleine försagt sig sist jag var och bonkade på henne.
Det var tydligen en uppslupen stämning och Kungen skämtade om att engelskans annual kunde misstolkas för en kroppsöppning.
Tycker annars att  Kungen ser väldigt glad ut, Daniel ser avslappnad ut och Kronprinsessan ser inte alls ut som en gnagare. Vad Sylvia sa är det däremot fortfarande ingen som vet.


"Ska vi annullera detta?"

Kommentarer
Postat av: GT

Hmm, när jag ser bilden så undrar jag om Viktorias och Daniels barn kommer att få någon haka?

2009-02-25 @ 18:34:43
Postat av: LoneRanger

Ja du tänkte att barnets föräldrar lagt beslag på all haka som fanns.. men som tur är fungerar det inte riktigt så.. utan barnet kommer nog att föräras en hiskeligt stor haka..ungefär som bröderna Dalton i Lucky Luke kan jag tänka..

2009-02-26 @ 08:06:33
URL: http://loneranger.blogg.se/
Postat av: GT

Ironi LR, slå upp det. Självklart tänker jag precis som dig. Jag tror att ett eventuellt barn kommer att bli vår tids elefantman.

2009-02-26 @ 09:40:29
Postat av: LoneRanger

Dubbelironi..fast det kankse man inte kan läsa sig till i böcker..

2009-02-26 @ 11:22:22
URL: http://loneranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0