Tunachikensandwich..

Sprang på stan i dag under lunchen och handlade jeans. Efter att ha handlat tre par blev jag hungrig och gick till Sandys för att ta en macka. Dagens lunchmacka är Rostbiffmacka stod det på ett plakat utanför dörren.
Gick in och beställde.
-En dagens macka, tack.
-Do kan välja dar, svarade mackbiträdet och pekade på en skylt.
Skylten var en skylt där alla veckans dagar var uppräknade tillsammans med en specifik macka var dag.
-Jaha, sa jag, får man välja vilken man vill?
-Do det ar tissdack idak, svarade den sympatiske mackakillen, tissdackar do är det rostbäff.

Så jag skulle verkligen vilja rekomendera Sandys, inte bara för deras goda mackor utan även för den stora valfriheten så länge du väljer mackan som överensstämmer med den dag du är där. Själv ska jag hädanefter gå dit på måndagar för då kan man välja tonfiskmackan.


"Det var trångt bakom disken, då många ville göra rostbäffmackor"

Kommentarer
Postat av: Orolig

Har Al-Qaida plockat dig efter senaste blogginlägget eller vad har hänt?

2009-02-19 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0