Torsdagslåten3..

Eftersom jag nyss kommer från ett fredagsmöte så måste jag utgå från att det är fredag idag och därmed inte torsdag vilket jag trodde. Fördelen med det är att det då blir fredagsfika och snart helg. Nackdelen är att torsdagslåten glömdes bort och därmed inte publicerades. Men..
Jag kan idag göra ett återkall på mina annars så strikta vanor och publicera den idag.
Ja jag vet att jag är lite crazy men thats me..

Annat som är crazy är att Dave Mustaine, den enda man jag skulle kunna tänka mig att ligga med(synd han är så ful bara)  river av detta smycke och lyckas se helt oberörd ut. Det är crazy..



och eftersom jag just idag behandlar den bästa gruppen genom tiderna så smäller jag in några låtar till för er som är intresserade.


32x34 på dom jeansen eller vad tror du Sniper?


Igenkänningsfaktor på denna låt nån?


Världens bästa låt?


Världens bästa soundtrack?

Som ni märker blev jag lite carried away..men det är min blogg och jag bestämmer och då bestämmer jag att detta är världens bästa grupp. Sen bestämmer jag att jag vill äta korv till lunch.

Kommentarer
Postat av: Sniper

Tighta jeans är king! Var ute och brände fett i två timmar igår bara för att kunna använda 32x34:orna.

2009-02-23 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0