Torsdagslåten...

Dagens mail går ju inte sådär jättebra då jag inte längre får så mkt mail som jag tycker är kvalificerade för att läggas ut här.
Därför har jag nu hittat på en ny kategori (Detta gör jag bara för att det händer så fruktansvärt lite i min tråkiga värld för tillfället, bortsett från min blånagel som jag skulle kunna skriva hundra inlägg om).

Torsdagslåten...

Känn på den..
Först ut blir en kille som alla nog känner till men tycker är lite småbögig på grund av sin jättefjantiga ansiktsmålning,
(nej det är inte Peter Jöback.. och nej det är inte Anders Svensson för han sjunger inte och den där pricken är tro det eller ej inte ditmålad) men just den här låten är fruktansvärt skön och får en att vilja vara sexton bast igen och sitta med ett ljummet sexpack falcon bayerskt i en lägenhet på Ålidhem tillsammans med kompisarna..

Och varför är låten så bra då?
Because Ace is back and he told you so!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0