Kyndelsmässodagen..

visste ni att det var idag..eller?

Men vad är det för något då undrar ni.
Jo det ska jag berätta. Efter att ha bläddrat lite i mitt favvokapitel i nya testamentet så står där att läsa:


"Jesus botade den leprasjuke och krävde ingenting för det. Men den sjuke mannen som saknade höger ben och underarm på vänster sida insisterade på att på någotsätt få tillgodogöra sig. Jag har inga pengar, sa den sjuke mannen men mitt liv står till din tjänst.

- Blow me.. svarade Jesus och strök en stripig lock med hår ur mannens ansikte.."

Det var så Jesus fick kyndel och en månad senare ett brev om att han var tvungen att uppsöka STD-kliniken. Där uppgav han tack vare smittskyddslagen Judas namn, och resten är som man säger historia.

Kommentarer
Postat av: Sir.Valiant

Japp, den här är kung. Jag är ett fan...

LoneRanger vinner Blogg VM

2009-02-04 @ 00:05:27
Postat av: LoneRanger

Tack så mkt... kul att du oxå upptäckte det som 7 andra svenskar oxå njuter av nästan varje dag.

2009-02-04 @ 09:53:51
URL: http://loneranger.blogg.se/
Postat av: Sniper

Borde det inte räknas som fler än sju iom att vissa kollar i snitt 10ggr innan du uppdaterar bloggen?

2009-02-04 @ 14:12:38
Postat av: LoneRanger

Nej..bara unika besök som räknas..

Det är ju som att säga att jag har haft sex med 2700 tjejer om jag räknar med alla 500 ggr jag legat med min flickvän... Det blir ju konstigt.

2009-02-04 @ 14:37:05
URL: http://loneranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0