Fredag den trettonde..whoaaaa

Idag är det fredag den 13:e.
Har inte märkt nåt särskilt förutom att det är alla hjärtans dag imorgon.
 Känns lite konstigt med fredag den 13:e två dagar i rad.
Hursomhelst är jag väl förberedd den här gången och har till och med köpt present.
Lider fortfarande av sviterna från julklappen jag gav henne så den här gången blir det nåt extra.

Åhh tänker ni..en romantisk middag med levande ljus..eller kanske en weekend på nåt spa-hotell.
Inte så dåligt gissat men håll i er nu ska ni få höra vad det blev...


Nya sängkläder.. ..i satin..
(inte den där blanka, billiga plastliknande typen som gör att man glider av sängen direkt man kör nåt avancerat).
Mjukt, lent och rent..ahh härligt.. ser verkligen fram emot att få lägga mig i dom efter att hon har bäddat in.
Känner att jag kan nog komma upp i en 5:a-6:a den här helgen.

Vad har ni införskaffat?


"Fredag den 13:e eller alla hjärtans dag?????"


Kommentarer
Postat av: GT

Tack för att du gav mig den där bilden på näthinnan, nu kommer jag inte att kunna sova inatt.



Självklart är jag med på travet imorgon!

2009-02-13 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0