Dagens mail..

Tänkte lägga in ett dagens mail idag bara för att få lite omsättning på inläggen här...

Detta mail är återigen från GT som har funderinga kring livets stora frågor.

"Hej

65-årsfest. Snacka om förevändning för att få festa. Härligt!

Det verkar som att det som slutligen ska knäcka mig är snöskottning, fan vad det snöat i helgen.

Snöskottning verkar förresten vara det enda område som inte berörs av jämställdheten. Nä dem ska köra bil, ha orgasm och spela fotboll men tydligen inte skotta!

Men nu ska jag inte bara klaga för i helgen har jag fått tips om att Svalan på Teg har grymma kebabrullar. Kan någon bekräfta eller dementera detta eller måste jag ta jobbet?

Varför finns det inte kebabbuffé? Det måste vara den enda maten som inte finns i bufféform.

/GT"


Kommentarer
Postat av: Sniper

Intressant fråga GT. Funderade ett tag och kom fram till två möjliga anledningar.



1. Kebabbuffé - Själva ordet ser inte bra ut.

2. Troligen skulle närmsta konkurrerande kebabhandlare (läs turk) ta med sig hela buffén som doggybag.



Vilka fler anledningar finns?

2009-02-09 @ 15:46:29
Postat av: GT

De (the turks) kanske bara inte kommit på än. Fantasin tog slut efter rullkebab, rullpizza och Calskrove.



En guldgruva väntar för den som kör igång första kebabbuffen.

Ta tjänstledigt och odla musch Sniper!

2009-02-10 @ 14:07:59
Postat av: Sniper

Det är bara synd att jag har så fruktansvärt dålig skäggväxt... Skulle aldrig få någon som helst respekt i turkkretsarna.

2009-02-10 @ 14:13:40
Postat av: GT

2009-02-10 @ 14:28:58
Postat av: GT

För ca 10 år sedan fällde en bekant till mig följande kommentar om buffe:



"En buffe för magen är som lingon för hallon".



Jag har aldrig riktigt förstått vad han menade men det låter bra.

2009-02-10 @ 14:32:25
Postat av: LoneRanger

Tänk på språket ni använder här på bloggen när ni kommenterar..

Vill absolut inte att den förknippas med trakasserier och förtryck av minoriteter..heter det så?? jamen ni vet ..att man snackar skit om bögar, flator och andra missanpassade personer..såsom människor från andra länder...

2009-02-10 @ 16:26:43
URL: http://loneranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0