Tandsten..

Var tvungen att ta en paus i arbetet när jag hörde att Knulf tippat hela Elitserien under lunchen. Fatta .. alla matcher under hela säsongen. Plus att han satte V64:an igår..trots att hans spikförslag galopperade bort sig. Du som läser kanske tror den kombinationen är omöjlig. Det är för att du inte känner honom.

Tänkte jag även skulle börja med dagens Knulfe. Dvs ett speltips från mannen himself.
Idag: Luleå - Rögle 1:a.
Satsa inte för mkt innan ni vet hur ni ska tolka informationen som just angetts.
Speltipsen kommer givetvis att följas upp dagen efter lämnat tips.

Nog om Knulf nu.

Ska till tandläkaren idag. Blir första gången sedan lumpen...snabb huvudräkning säger mig att det är över 10 år sen.
Risken är nog rätt stor att jag får mitt första hål konstaterat idag. Men håller tummarna för att det bara är inbillning.
Annars är snus bra..snus tar bort smärta i tänder och tandkött. Är nog det som hållit mig borta från tandläkaren så länge.

Jag har inte tandläkarskräck..är jag för korkad för..men sniper skrämde mig idag och sa att folktandvården var för "trash".
Tydligen tjänar han mer än jag tror. Rikemansson?

Dagens mail handlar om samma ämne. Over n out.

Hej,

Ta iallafall ingen bedövning Jojjo, det är bara en bluff för att tandläkarn ska kunna mjölka dig på mer pengar.

Jag råkade se att Jan Guillo var på Go kväll i veckan Mattis. Var han en lika underbar mansgris som man får intryck av att han är?

/G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0