Fysik i qubik

Fattar inte när man ska hinna blogga.. Jobbar så frenetiskt.. Men ett inlägg om dan ska jag ändå försöka mig på..så försummar min familj till lycka? för er läsare. Du vet vem du är..

Trots att jag jobbar så fingrarna blöder över tangentbordet så funderar jag fortfarande över Rambo.. I Hot Shots gör man parodi när man har en räknare över hur många kills som begås. Det hade man faktiskt kunnat ha i den nya Rambo oxå.
Men det som jag funderar mest över är alla coola effekter när ben, huvuden och kroppar som träffas av kulor flyger iväg.

Enligt fysikens lagar borde väl den som skjuter förflyttas lika långt åt andra hållet isåfall..eller?

Men det klart.. Rambo lyder inte under fysiska lagar och det verkar inte Stallones kropp göra heller.. hyfsat bitig för att vara snart 70 eller nåt.

Inte fått riktigt klarhet angående helgens Knulf. Idag mumlades det om Zenit st petersburg..
Ja vi får väl se vad lille kejsaren kan ställa till med. Mitt spel får dom då inte.

Over n´out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0