Svar..

Eftersom jag tydligen inte kan göra egna kommentarer på den här sidan så måste jag kosta på mig ett kort inlägg för att svara på alla frågor som ställs i kommentarerna.

Till Bodi
Fantasirunk är något som härstammar från de äldre generationerna, dvs tiden innan internet och kabeltv då man var tvungen att fantisera ihop sin egen erotik vid självbefläckelse. Detta görs enklast genom att blunda och tänka på gamla erfarenheter eller sådant man skulle vilja uppleva.
(Källa:Wikipedia.org)

Exempel på fantasirunk för det kvinnliga könet.
I hennes fall kan vi nog utesluta egna erfarenhetstänkandet.


Svagt måste jag säga att lira på MIF.. själv hade jag lirat krysset till 8ggr, men inte ens så bra är dom.

Till sniper vill jag bara säga att det är en lång väg att gå för att komma dit knulf har nått. Frågan är om det är värt vandringen.

Lika som bär:

apa i clownkläder                                    renberg som kissar i sin egen mun

Over n´out

Kommentarer
Postat av: Pottränad

Tack för svaret Lone Ranger.

Det känns bra med dessa nya kunskaper kring onani och jag tror att de kan utveckla mig som människa.

2008-10-09 @ 11:45:25
Postat av: Gurra

Tjena. Kul blogg men jag skulle må mycket bättre om bilden på den där tjejen kunde tas bort från bloggen.



Jag ser att det diskuterats spel här, några ideér för kvällen?

2008-10-09 @ 13:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0