Onsdag morning coming down.....

"I had a beer for breakfast, it wasnt bad so I had one more for dessert.."

Vaknade idag..kände inte alls för att gå till jobbet.. lämnade sonen på dagis och vinkade hejdå till frugan. Tog av mig kläderna och virade in mig i morronrocken. Ulltofflorna blev pricken under utropstecknet. Slet fram en sexskjutare trefemma ur skafferiet och knäckte en rumstempererad burk. Dom andra slängde jag in i kylen. Halsade i stort sett första burken och skyndade genast efter en ny.. Den slank ner lika fort.. Men dämpade inte min morronhunger. Kanske en maxibag tjisdodels skulle fixa det. Ja någorlunda. Efter fyra öl och en påse ostbågar var jag nöjd. Nu skulle här lökas.. Ska jag se film idag eller bara laja på nätet?
Nä jag springer över till grannen och gör mina behov i hans badtunna...

Eller så lämnade jag min son på dagis, vinkade hejdå till frugan och gick ut å skrapade rutorna på silverpilen.
Ja nu känner jag igen mig..
Men erkänn att det andra är mer bloggvärde i. Får jag bara fler besökare kanske det blir verklighet..

Nu ska man inte klaga över att vara på jobbet..jag har ett bra jobb..riktigt bra jobb.. och onsdagar är innebandy dagar..
och som vanligt dominerade man planen.. trots det torskade vi igen och då hade vi ändå inte cornerman på vårat lag idag. Ska sluta passa så vi vinner nån gång.

62%, bara 38% kvar innan man kan börja jobba igen..

Verkar som Knulf återhämtat sig från Lidingöloppet nu.. Idag sprang han med rosa tidningen och skanderade ut vinnare igen..Skönt att allt är som vanligt..
Dock sprack ju gårdagens Zenit tips..otur...
Superior Dust och Western Heikant spikas ikväll.. (läs Knulf).

Dagens mail innehöll endast en youtube klipp..men det var en pärla i dubbel bemärkelse..
Men måste erkänna att han hade lätt vunnit på poäng ifall han inte haft så otur.

http://www.youtube.com/watch?v=95qvMQU0etw

Ikväll är det champions league.. synd bara att man måste se idol..  bara jag som är så jävla less på det..??
Hmm undra om jag missade VM i counterstrike eller vad det var dom skulle visa på Eurosport..  undra om det kommer att bli os-gren.. Byt ut brottningen mot Singstar och synchroniserad simning mot Synchad guitarhero så kommer kidsen att lägga mkt mer tid på idrott.. Studsmatta är ju inne..och det är ju fysiskt oxå.. hmm ska nog maila iok..  återkommer om det.

Hann skriva allt detta och fortfarande har jag inte hunnit bli inloggad.. undra ifall mina filer skickas via bussgods eller?

Over n´out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0