Nyheter..

Jag har fått en del kritik för mina oseriösa inlägg. En del av kritiken riktar sig främst mot att jag inte behandlar aktuella ämnen i vårt samhälle (verkar som vissa helt har missat min debatt runt nya OS-sporter och funderingarna runt innebandy). Jag tar åt mig av kritiken och kommer att belysa vissa nyheter i media som jag finner tilldragande eller häpnadsväckande på något sätt.

Eftersom Robban på VF idag slagit på trumman om en hängd katt i Boliden är det givetvis intressant men då risk finns att min son ligger bakom på ngt sätt så väljer jag att tysta ner hela händelsen.

Istället reagerade jag på en stackars man som bor utanför Vilhelmina som åkte taxi i 30 mil till sjukhuset bara för att åka hem igen för att det fanns ingen säng. Check it out.

Det jag finner extra sorgligt är att detta rör sig om en av Vilhelminas största skådespelare.


Vi har sett honom i bland annat filmer som Sin City där han spelar karaktären Marv.
Vissa oinitierade källor hävdar även att det var han som spelade Kung Theoden(Kungen av Rohan)
 i Sagan om det två tornen när han var påverkad av Ormtunga. Men det låter vi vara osagt då
 rollistan på IMDB bara verkar innehålla den friska kungen.

Marv

Är det så här vi ska behandla våra medmänniskor och celebriteter undrar jag.
Har inte själv kunnat nå mannen i fråga men hans son, även han skådespelare var lätt upprörd över hur hela situationen hanterats och skulle själv gräva lite i det.

Hellboy

Over n´out

Kommentarer
Postat av: Gurra

När det gäller operationen... Visst var det en läppförstoring på plastikkirurgen som han skulle göra? HAHA

2008-10-10 @ 23:37:07
Postat av: Gurra

Apropå spel så hade jag två dubblar ikväll.

Seger för Löven och Mora = förlust.

Seger för Leksand och Bofors = förlust.

KUK!

2008-10-11 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0