Måndag..

Eftersom GT ringde mig på lördagen, halvt grinandes och bönade om att få va med på V75 så kunde inte jag säga nej. (Har svårt för att säga nej, är för snäll har jag fått höra). Och det var ju tur då jag inte vann något.

Dock var det inte så långt borta. Flög på bägge spikarna. Russel November och Triton sund. Det som grämer var att jag hade Debbie Brodda som första reserv bakom Russel November och Commander Crow bakom Triton.
Nu slog inte reduceringen in, så det hade inte blitt några 300 tusen ändå. Men jag vill ändå hävda att det var nära.

Är besviken på körningen av Triton. Kusken gav honom inte ens chansen. Dåligt.

Att Russel förlorade var ju inte svårt att förstå när han hade världens tjockaste kusk på släp. Klart att vilken häst som helst har det svårt ifall man måste släpa runt på Loulou's brorsa.

Hästen till vänster och grisen till höger.


Appropå Loulou så följer här några människor som oxå har stora kroppsdelar.
Lapa lapa....
 Känns nästan som det är fel kroppsdel.
Detta kanske inte räknas då det är KingKong som är med på filmen.

Själv är min högra tumme lite förstor.
Och ni vet ju vad man säger om killar med för stor högertumme.

Att det antagligen är var i den.

Helt riktigt, och för att råda bot på det så tog jag en synål som jag tryckte in i tummen. Men mitt tummskinn verkar vara rätt hårt så när nålen väl gick igenom så gick den rakt genom tummen. Det var inte skönt, men ut kom var, och blod.

Men min flickvän är duktig på att trösta så när hon kallade Malin Everlöf-Krepp för tjack hora efter att ha sett henne i Stjärnor på is kändes allt mkt bättre.

Just ja.. du är skyldig mig 75 pickadoller GT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0