Kommentar..

Blev så stolt när jag såg att jag fått kommentarer angående min kommentar på björnjägarpolitikernsomskötjärvistället att jag genast måste lägga upp dem. 

Mitt inlägg:
snyggt
Måste ju va lättare att ta fel på bäver och järv än björn och järv.. konstigt inte fler skjuts i skogarna när även politiker får jaga..
Besvara julius 24/10 22:40


Svar på mitt inlägg:
Re: snyggt, 24/10 22:40
"även när politiker får jaga"??? Om man är politiker får man inte jaga då, är man en sämre jägare?? Vad man har för yrke spelar inte in på hur man är som jägare. Så talar en ointelligent människa. Tänk ett steg längre innan du skriver sådana saker.
Besvara Eva Risberg Abramsson 25/10 19:

Bävern du såg, hade den vingar också?
När såg du en bäver klättra upp i ett träd senast Julius?
Det verkar finnas fler som inte bör jaga!

Det var starkt att stå för sitt misstag tycker jag. All heder åt den olycklige skytten.

Det är annat än alla fega ynkryggar med mottot sgt = skjut, gräv och tig.
Besvara Ansvar kräver sin man 24/10 23:18

Skönt att man kan uppröra korkade människor som man inte ens känner när man ligger hemma i soffan och snaska godis en fredagkväll, hyfsat mkt roligare än idol.


Sen har jag även hunnit få klagomål från småfolket som tycker att jag diskriminerar dom genom att bara visa stora människor och människor med stora organ.
Så håll till godo era tomtar, men varför är ni så arga? 

Kommentarer
Postat av: Gurra

Men du måste ju ändå medge att; "När såg du en bäver klättra upp i ett träd senast.." var en klockren kommentar!

2008-10-27 @ 22:22:41
Postat av: Gurra

Jag har även allvarliga funderingar på om du bör byta namn på Bloggen. I bloggpresentationen står det bl.a. om cigg, whiskey och en vapen.

Och vad gör Lone Ranger IRL på helgerna? Jo, han ser på Idol och Stjärnor på is...

2008-10-27 @ 22:31:06
Postat av: LoneRanger

Jamen det är ju mitt alterego... den jag hade kunnat va..

2008-10-28 @ 12:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0