Idol..

Så glad jag har en bärbar dator...
Kunde ligga i soffan och göra V75 samtidigt som idol och ändå vara låtsassocial. Dvs säga ja, jo och jasså utan att lyssna.

Loulou åkte iallfall ut. Borde ju va bra för idol. För nu slipper dom ju hyra globen till finalen vilket är det enda ställe hon ryms på. Fördelar Loulou har är att hon aldrig behöver använda hjälm.

Souvenir jägare länsar Loulou på allt hon har.

Läste ett inlägg på VF att löven behöver en sniper. Jag vet iallfall av en sniper, men han skulle bara få sitta i utvisningsbåset tror jag.

En politiker har även misstagit en järv för en björn när han var ute å jagade. Lätt hänt. Tur att järven inte var en bärplockare. (Gissa vilken kommentar som är min).

Jag borde gå å lägga mig nu..men har så mkt godis kvar att jag blir uppe nån timme till..Tjingeling..

ps. GT, du är inte med på systemet den här veckan...vill ha cash up front som det heter ... tänk om jag vinner miljons imorron..skulle va härligt... då bjuder jag på inträde nästa gång vi badar.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Jag vill vara med. Sms:a summa + kontonummer så fixar jag det. Eller vill du ha betalt i godis?

2008-10-24 @ 23:58:41
Postat av: Gurra

För övrigt så har jag hittat den undermedvetna, gömda röda tråden i ditt inlägg Lone Ranger:

Fet mulattjej - jakt - skjuta - godis - lägga mig.

Väldigt logiskt må jag säga =).

2008-10-25 @ 00:09:03
Postat av: LoneRanger

Damn..busted..

2008-10-27 @ 08:50:46
Postat av: Sniper

Mycket vaket av dig Gurra! Lone Ranger nöjer sig inte med "småpotatis"...

2008-10-27 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0