God Morgon..

Polisen vägrade komma och göra en brottsundersökning angående mitt försvunna snus. Jag förstår nu varför efter att ha ögnat igenom Robbans artiklar nu på morronen.

Robban har haft med sig kameran igen och verkligen granskat det avancerade i en brottsutredning.

Efter att ha tittat på bilderna från brottsplatsen ( känns nästan som ett avsnitt ur CSI ) så undrar man ju givetvis vad som hänt.

Vad är det egentligen som har hänt på Styrmansgatan.
Massmord?
Sataniska riter med människor offer?


Nej... det var mkt värre än så.
En flaska chilisås har blitt stulen.
Inte digital kameran som stod framme eller nåt annat utan en flaska chilisås.

Tänkte jag skulle hjälpa polisen lite här med att lägga fram ett troligt scenario.
 En jävulst sugen person (Troligen nån som heter Marklund) ska sätta sig och se på tv. Plockar fram nachochipsen och upptäcker till sin fasa att salsan är slut.
Han gör inbrott på första bästa ställe som nu råkar vara det här dagiset, och kommer över en flaska chilisås. Nära nog och kvällen är räddad.

Kommentarer
Postat av: Sniper

En gång en cowboy alltid en cowboy! Eller vad säger du lone ranger?



1990 - det var tider det!

2008-10-21 @ 14:14:09
Postat av: Gurra

Hej Lone Ranger!

Ett tips kan vara att olla snusdosan och informera alla på jobbet om att den är ollad. Förhoppningsvis får du ha den i fred då!

2008-10-21 @ 21:27:50
Postat av: LoneRanger

Tack för tipset men det gör jag redan.. Men jag säger inget..tycker det är roligast att bara gå runt å fnissa utan att dom vet.

2008-10-22 @ 07:49:01
Postat av: Gurra

Ok. Men annars hade det ju varit en rolig informationsskylt att sätta i huvudentren...

2008-10-22 @ 12:09:42
Postat av: Gurra

Hej igen Lone Ranger. Vad säger du om det här? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=842677

Hur gör man med dem i Sverige?

2008-10-22 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0