Futsal..

Om man sammanfattar helgen så hann jag med en del som jag inte hade önskat mig.

Se idol. Ha tre rätt på V75:an. Kratta löv. Byta däck på bägge bilarna. Torka kiss från mattan och briojärnvägen.

Hann dock med det viktigaste oxå.
Jag åt ostkrokar, drack en flaska vin, åt nachochips med salsa, fick in en knulfspik och såg på futsal..


Tyvärr så blev Falcao skadad i början av finalen, allt han gjorde innan dess var genialiskt.. så ni som inte han se det får njuta här iställlet.



Robban rapporterar att natten mot idag var lugn i skellefteå. Jobbar du heltid Robban?

Fylla rapporterades från UIK.s guldfest.. det är trist att man inte får vara hur full man vill på Rex..
eller som Vesslan sa när han blev stoppad i dörren på Rex.

- För full.... Kan man va för full??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0