Friday im in löv..

Härligt..Fredag..Snart helg..  Jag gillar helg.
Helg innebär att man kan få dricka en öl eller två.
Helg innebär även att man inte behöver kliva upp innan tidningsbudet, det är skönt.
Helg innebär även att man får äta Lördagsgodis.
Helg innebär att man får syna Knulfs tips.

Fredag:
V65-Avd1:BobTail 93%
V65-Avd3: LieDetector 94%
V65-Avd: PaperMoon 74%

Lördag:
V75-Avd6: T.M Avenue 74%
V75-Avd7: Catch the Flax 53%

Alla dessa var stenklara spikar. Så då vet ni.

Det är även allsvensk hockey ikväll. Ska Björklöven kunna rå på Växjö. Spännande..Växjö är ju annars känt för att producera tv program som.. ja jag kommer inte på nåt, men ändå.
Annars verkar det hända mycket i Växjö just nu.

Det som jag nästan tycker är mest spännande med allsvenskan är att följa Percy Nilsson.
Kommer han att överleva den här säsongen eller kommer han själv att tutta eld på sin fina nya hockeyarena.
Hade vart nåt för tv det. Följa Percy under Malmös matcher.



Glad, Gladare, Percy

(Bör nämnas att vår egen Knulf träffade Percy på väg till matchen (avgörande elitserikvalmatchen förra året) och frågade Percy om han var säker på vinst.
-Ja, hade Percy svarat. Varpå Knulf la ett bet på Malmö som sedan förlorade.
Surt sa räven, Lägger inte en krona till på det här jävla laget sa Percy, Otur sa Knulf )


PW har arbetat fram ett nytt Bomben system, ska bli spännande att se ifall det kan matcha Snipers.
Sniper håller dock på att sänka sig själv genom att skrovla vitt och brett om systemets uppbyggnad.
Hade jag vart han skulle jag hålla tyst, för här i stan verkar man bli knivad och bränd för 150 lax.
Ungefär vad ni har spelat in nu va Sniper?
Beware....

Kommentarer
Postat av: Gurra

Hej Lone Ranger, jag blir oroad då jag läser om hur mycket SPELANDE som cirkulerar i ditt huvud. Du vet väl att det finns hjälp att få?



/Gurra



PS. Brukar du inte få ligga på helgen också?

2008-10-17 @ 18:19:11
Postat av: LoneRanger

Hahaha..hahah..och det kom från dig.haha..haha.. ska göra V75 raden nu har inte tid att kommentera detta mer...hahah..



Nä.. Jag har ju förhållande nu..så har slutat ligga. Borde väl du veta om nån..som oxå har förhållande.

2008-10-18 @ 11:56:54
Postat av: Gurra

Jag brukar ändå ställa upp en gång varje helg.

2008-10-18 @ 14:30:18
Postat av: Sniper

Håller med om spelberoendet. Känns som att någon hjälplinje skulle passa in ganska bra nu när du börjat följa knulfs speltips! Ganska desperat gjort faktiskt...

2008-10-20 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0