Fest...

Det damp ner en inbjudan till KingSizeMagazine´s releasefest på Berns i mailboxen i morse.

Tack men nej tack!

Åker inte 70mil enkel väg för att vistas bland personer som gör att jag inte ens vågar ta tunnelbanan i vanliga fall.
Hööken har berättat hur vanligt det är att man blir knivad när man minst anar det.

Dessutom har jag vart på Berns förut.
Har svårt för fester där tjejerna dansar med tomma blickar i väntan på att bli upptäckta av Bindefeldt.
Dessutom dansar dom likadant oavsett musik. Balkongen på Berns är zombiesarnas hemvisst.


Jag gillar fester där den som är fullast är coolast och den som däckar först vann.Man ska kunna stå naken i en myrstack med en drinkpinne i ändan utan att skämmas. Sådana fester gillar jag.

Ofta kan priset för att ha vunnit (däckat först) va att man får tusch tatueringar.
Senast jag var på fest delades flera priser ut.


En pristagare skulle dan efter spela Volvo mästerskapen i golf, han belönades med ett SAAB i pannan, men trots att vi plockat ner alla speglar i hela huset så hade ändå på nåt sätt lyckats ta bort den innan det var dags för start..Trist.

Men här är en kille som inte lyckades få bort sin innan han skulle till sjukgymnasten på måndag morron.



 



Personligen tycker jag "the cock-crossed-skull" och "bingo-lotto micke" sticker ut lite extra.

Så tänk på att avboka sjukgymnasten innan du kommer på fest till LoneRanger, dom uppskattar tydligen inte konst.

Kommentarer
Postat av: Sniper

När kommer "efterfesten" in i bilden? Är det alltid efterfest? Eller gillar du inte efterfesten längre?

2008-10-17 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0