Den perfekta lördagen..

Den här lördagen skulle bli perfekt.
Sponsrade min flickvän med 1000 kronor för att jag skulle slippa följa med till IKEA (billigt), fast hon reagerade ändå med att säga:
- Tusen spänn..jag ska väl fan köpa mer än servetter.

Hursomhelst..Planer var uppgjorda. Jag och GT skulle dra till badhuset med våra barn och leka singelpappor. Gick så där. Alla andra pappor i närområdet verkade ha tänkt samma sak. Det enda kvinnliga var en valross som förmodligen inte hade nån pappa till sitt barn.

Aja hur som haver. Efter bad och lunch borde lilleman sova i flera timmar. Mkt tid för att konstruera en vinnande V75 rad.
Saken är den att den lilla ängeln inte alls ville sova idag men fick ihop ett system som flög i första loppet. Ok det var en skräll. En skönare skräll var att Commander Crowe som hitills var obesegrad torskade mot konungen Triton Sund. Starkt. Och jävulst imponerande uppvisning av två gudabenådade travhästar.

Kastar in Knulfs travtips här : Spik... Commander Crowe.

Så var det med det. Inte lätt att slå både Triton och Knulf. Dock satte han sin andra spik Friday starlight vilket var bra.

Det är kul att sitta å spela vinnarspel på travnet. Det är tråkigt att sidan är så jävla laggad att man inte kan lägga några bet. Hansson & Hammar varning där.

Nä nu måste jag se sista avdelning..Finns risk för fem rätt.
Go Paul November!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0