Arga lappar..

Sist jag var å hälsade på Hööken så hittade jag denna i trappuppgången...
Känns ändå skönt att veta att han inte förändrats trots sin flytt till Stockholm och hängandet på Stureplan...


Definitionen av försynt



Sen var jag tvungen att skriva en lapp själv sist jag var på konsum.

Den här killen måste jobba som säljare



Denna lapp är för dig Sniper.. tyvärr måste jag ha varit full när jag skrev den, för bortsett från stavfelen så röker jag ju inte heller. Men annars stämmer den....

Ett inbakat hot



Den här har jag haft på brevlådan sen jag var fem år..

Dags för Siewert att rycka ut igen månne?

Kommentarer
Postat av: Sniper

Hmmm, menar du att du inte uppskattade mitt snus skämt?



Håller med om att du måste varit aningens påverkad när du skrev lappen men jag tror att jag hajjar ändå.



sigaretter = snus

pizzafyllning = stoppa i fritösen på mias

den = jag?



alltså:



Ge fan i min snus (?) jag stoppar dig i fritösen på mias om jag kommer på dig, sniper, när du stjäl.



För övrigt så stod Gun Sniper för majoriteten av svarta lagets målproduktion idag!

2008-10-29 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0