Tjoho...

Idag firar vi.. fyra unika besökare på bloggen.. visste inte att jag har så mkt kompisar..

Som ni märker så bloggar jag inte på helgen, inte för att jag inte vill utan för att jag inte vill bli påkommen av min flickvän att jag bloggar. Hon blir så sur ifall jag inte spelar poker, kollar trav, kollar odds på unibet eller porrsurfar.

Åkte förbi Ålidhem idag på väg till jobbet, tog en bild på "åttan". 


Hursomhelst så har det vart helg.
Inte vilken helg som helst, utan Halloween.


Så i lördags var jag stupfull som sig bör och godissugen. Knatade över till min granne i min bruna velourdress runt halvfyra på söndagsmorronen. Tänkte att hans barn var ju och "TrickOrTreatade" mig tidigare under dagen så nu kunde väl jag göra detsamma. Efter en kvarts plingande så öppnade en något trött granne, lät som ett av barnen grinade oxå, och undrade vad jag ville.
-Bus eller godis, sa jag.
-Va, sa han.
-Bus eller godis, sa jag igen lätt irreterad. Hade ju ändå stått å fryst i en kvart.
-Men allvarligt, du är ju inte ens utklädd, sa trötter, vi ligger å sover. Gå hem.
Åsså stängde han dörren.

Jaha tänkte jag..var ju jävligt värt.
Började traska hemåt då jag fick en lysande ide.
Gjorde mitt bus och innan jag stängde dörren till mig skrek jag
- Jag är ju för fan Bajsmannen såg du väl, annars märker du det när du ska bada i din jävla trätunna i morron.


Tur man är för korkad för ångest.

Jag som valde mellan att lira Ådi som Champions League vinnare och detta, åsså väljer jag Ådi.

I helgen fick man även Canal+ ifall man har boxer. Bara sådär. Det var massa premier league fotboll och tveksamma filmer med dekadenta blondiner och nhl hockey
Så här nyttjade jag Canal+ generösa erbjudande:
Lördag: Åka till svärmor och svärfar.
Söndag: Sitta å svettas i en bil i jakt på en vattenkokare.

Har annars med spänt intresse följt den spännande debatten mellan allas vår PsychoDad och Hedvig Lindahl, vem?
Jag vill inte egentligen ge mig in i debatten då jag bryr mig mindre om damfotboll än den lokala minigolfklubben, ifall det finns nån.
Trots att jag bor i Umeå.


Men detta är för intressant för att lämnas därhän.
Jätteintressant!

Tror inte att det är bredden på Martas säng som gör att dom sover skavfötters..who am I kidding.. 69:an.

Det är alltså sant att alla kvinnliga fotbollspelare "diggar" kvinnor.

Iofs var Hanna Ljungberg ihop med en kompis till mig, dock så vet jag inte ifall det är bevisat att hon är tjej heller.

Bara för skojs skull sökte jag upp ordet damfotbollsspelare på Wikipedia.org.
Det fanns inte.

Nä just det.

Anders Svensson fanns dock med, konstigt.

Kanske för att han heter Gunnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0