Sport..

Varannan fredag lirar vi hockey-bockey på jobbet. Idag var jag inte med för jag prioriterade jobb och lunchtrav.
Fast egentligen berode det mest på att jag är förkyld med en jävulsk huvudvärk som förmodligen beror på pricken i ögat.

I onsdags hade vi innebandy..var som vanlig bara en massa grötande, men givetivs bjöd jag på lite underhållning som sig bör min förkylning till trots.





Svarta laget hade den här veckan fått förstärkning från Ryssland. Han var ju ingen Larionov direkt. Mer en Fettisov.
(Lite rund och såg mest ut att stå å sova = Fettisov).

Men är väl så, kommer man från Ryssland så är man antingen bra på hockey, shack eller supa.
Och eftersom jag inte känner igen honom i denna video så gissar jag på shack.



Ska be Kajan komma å styra upp innebandyn.



Avslutar med en liten fredagshistoria. Trevlig helg alla.

En polack skulle ta körkort och gick därför till optikern för ett syntest.
Optikern visade honom ett kort med bokstäverna:

C Z W I X N O S T A C Z. 
  

  
Kan du läsa det här, frågade optikern? ...................
Om jag kan läsa det?
svarade polacken.
Jag känner ju för fan killen!!
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0