Sjukstuga..

Söndag idag och sonen är sjuk. Hans förkylning och lunguppkastarhosta har toppats med en ögoninfektion.
För er som inte är bekanta med det så set det ungefär ut som att man smort messmör i ögonen på honom.
Detta bildar en härlig kombo tillsammans med wasabin som rinner ur hans näsa.


Har sett "Lilla röda traktorn" i ungefär tre timmar idag, försökte slå över till Tv4 Film som visar "Youngblood" just i detta nu. Detta försök resulterade i 14 minuters gråt och torkning av näsa som i sin tur resulterade i ytterligare 5 minuters grinande.

Är ju inte direkt så förväntningarna inför helgen målades upp. Dock skönt att tjejen jobbar idag så behöver jag bara lyssna på en som gråter när jag tar egna beslut.

Men allt är inte dåligt, vi har faktiskt oxå sett Dr. Snuggles och vips fick man en tripp down memory lane. Fan va gammal man är. Även Ted Åström som Olyckan innjöts till härliga minnen. Får inte se det annars då min flickvän fortfarande är rädd för honom.



10 poäng till er som känner igen Olyckans barn Skrubbe.
(Ledtråd: Bög)

Kommentarer
Postat av: GT

Det är sjukt barn hemma hos oss också, dottern har magsjuka. Det är grymt jobbigt för mig när jag måste vakna till när sambon går upp för att torka spya. Hur svårt kan det vara att smyga ordentligt?!?

2008-11-25 @ 10:18:44
Postat av: Anonym

Peter Jöback.

2008-11-25 @ 10:36:43
Postat av: FILLE

tjena, jag har tyvarr inte kvar bilden pa Gt och Gt(hagamannen?) och det tog mig nastan en hel dag att gora sa jag gor ingen till...

2008-11-26 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0