Livet leker..

One two, fuck you.

Teletubbies och vab har bytts mot jobb och lastfm.se.

V64:an var riktigt nära att sitta igår, dock gick inte reduceringen in utan blev belönad med 7st 4:or a` 103:- /st.
Sen fipplade man in V4:an idag, dock blygsamma 230:- i utdelning, men hade bara lirat för 24:- så.
Sen fick jag ett riktigt överodds
(2,55 ggr) av Sniper om att hans eftermiddagsfikakakan från "the vending machine" inte skulle ramla ner i luckan utan att vi skulle få tippa hela maskinen.

20 X 2,55 = 51:-
Gratispengar.

Fick även hem mitt ex av "Rosens broderskap" i brevlådan idag. Peter Strauss i historia skriven av
Rambos skapare David Morell.
Smaka på det.


Vapen, halvnaken mellanösternbrud och Robert Mitchums vakande skugga i bakgrunden. Hur kan det bli fel?

Löven fick stryk igår..
Förståeligt när man fick höra att alla åkte omkring i kyskhetsbälten i rädsla för rumpsmurfen Houkko.

Henke Larsson är tydligen numera väldigt framgångsrik innebandyspelare om man får tro rubrikerna.
Såg faktiskt delar av matchen och han var inte alls dålig. Så har man vart med på jympan så finns risk man platsar i högsta serien i innebandy. Känns tryggt att veta eftersom jag själv är typ bäst på jobbet.
Kanske skulle åka till Schweiz
(10 poäng till den som vet hur det stavas) å tjäna flis på det.

Undra vilken sport Olof Mellberg ska ägna sig åt när han förhoppningsvis kommer på att fotboll inte är hans grej.

Anders Svensson har iallfall blivit erbjuden jobb som piltavla pga sin prick på näsan.

Anders Eklund, ni vet den där snygga killen som får alla tjejer och kör lastbil, klagar på maten i svenska fängelser.
Han måte va rädd för att tappa sin snärta figur. Stackars Anders Eklund.

"I´m a rebel, dont you just know it." - Accept 
\m/


Kommentarer
Postat av: GT

Innan jag bränner Bamse så vill jag att du ska vara medveten om att Vargen är världsmästare i elakheter. Vill du att sonen ska se det?



Dottern var spyfri idag, dock inte jag. Helvete vilken tung dag: spy, kissa diarre och samtidigt ta hand om ett barn. Nu vet jag vad helvetet är.



LR du får göra travet. Jag för över deg när jag fixat nya batterier till bankdosan.

Är det förresten rimligt att man först ska betala banken för att ha internetbanken och sen måste man gå in på banken och KÖPA ett batteri för att kunna använda tjänsten man redan betalt för?

2008-11-27 @ 18:20:08
Postat av: LoneRanger

Kul att höra att hon mår bättre. Bra du får bekänna färg.



Angående banken: Tänk på att dom även sparar pengar iom att dom slipper ha personal som sköter dina bankärenden.

2008-11-27 @ 23:04:16
Postat av: Sniper

Houkko är borta för resten av säsongen. Han kanske hade sittplatsen just bakom lövens bås?



Tror tom att det är svårt att tjäna pengar i Schweiz när man aldrig är med...



Oddset på godisautomaten är justerat.



2008-11-28 @ 08:57:19
Postat av: GT

Det är ju samma sak med tex Maxis självbetjäning. Jag kommer aldrig att börja med det hur mycket tid jag än skulle tjäna!



"Big Tasty -en del av Julen." Det var något nytt.

2008-11-28 @ 14:45:56
Postat av: GT

Fem dagar sen senaste blogginlägget. Vad har hänt med Lone Ranger??? Jag ser bara tre möjliga förklaringar:

1. LR är sjuk.

2. LR:s bättre hälft har upptäckt bloggen och förbjudit honom att fortsätta.

3. LR har runkat av strängen.



Eller har ni andra läsare någon annan teori?

2008-12-01 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0