Fredag..

Åsså var det fredag igen..men oj vilken händelserik vecka.

Har konstaterat att jag kommer att få leva med pricken i ögat resten av livet. Hoppas det inte blir fler bara.
Har börjat uppskatta den lite oxå.  Eller uppskatta kankse är ett starkt ord...
Men hursomhelst så leker jag att jag är en T2, Terminator2000, inte P2, Penetrator2000 som du reflekterar till GT utan en sån cyborg som är med i original filmen av James Cameron.
- Nej GT, P2 gjordes efter T2 och inte tvärtom.
Tillbaks till pricken, den funkar bra som sikte. Bara det jag ville säga.

Nä nu ska jag snart fara å besikta silverpilen. Går det bra ska jag belöna mig med att fara på ÖB och köpa godis och sen på loppisen på västerslätt och kolla efter LP-skivor.

Går det dåligt ska jag tröstfara på ÖB och köpa godis och sen på loppisen på västerslätt och kolla efter LP-skivor.

Men borde gå bra..har ju bokat sista tiden fredag eftermiddag, då vill dom ju bara hem bilprovarnissarna.

Ryggade du mitt travtips på lunchen GT?


Den gav fin utdelning.

Har inte dubblerat bilden utan spelade samma spel 2 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0