Besvikelse...

Vaknade i morse av att väckaren ringde klockan 06,00. Frågade min sambo varför hon ställt väckaren på helgen.
Hon berättade då för mig att det inte var helg utan tisdag. Detta var ett av dom jobbigaste ögonblicken i mitt liv.

En anna som haft ett jobbigt ögonblick de senaste dagarna är GT som fått veta att han ska bli pappa igen. Han säger att han ser fram emot det. Men jag känner dig och har därför gjort en lista över saker du ser fram emot.

1: Porr.
2: Fylla.
3: Röka.

Tre saker som du lever för som bara blir svårare att nå.

Nu ska jag inte vara helt negativ. Givetvis gratulerar jag dig och tycker det är jättekul, det gör jag verkligen. Vet ju hur mycket du gillar att byta blöjor och kräkas i badkaret samtidigt.




En annan glad nyhet är att Brandmannen blev pappa i Söndags.
Fast dig fick jag ju gratulera personligen igår på Umåker.
Kul ändå att hästar som Lappmolle och Faxpojken har så stor dragningskraft.

En fördel med att ha barn är att det finns farsdag.
Farsdag var det i söndags och jag belönades med sovmorgon och tårtfrukost. Och eftersom det inte hade kommit några nya Jennifer Aniston filmer så fick jag även välja söndagsfilm.
Jag valde "In the valley of Eliah", vilket betydde att jag i 2 timmar och 5 minuter fick höra vilken jävla dålig film jag hyrt.
Det var trevligt.

Igår var jag som sagt på Umåker, och största behållningen därifrån måste jag erkänna var en lätt underbegåvad kille som hytte med nävarna åt alla som satt på läktaren.
Näst största behållningen var att man kände sig som lammkött då medelåldern nog låg på runt 80 år.
Fast inge kul att känna sig som lammkött bland hörselapparater, käppar och kepsar.

Så ni som undrar var alla leverfläckar med stora öron befinner sig när dom inte är på Ica eller övergångställen så kan jag berätta att det verkar vara Umåker som gäller.

Var länge sen jag hade dagens mail, så kastar in svaret på min fråga ifall GT skulle följa med på Umåker igår.

Nej, jag är fortfarande fullt frisk =).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0