Önskelista.. Part 1

Det börjar lacka mot jul och jag vet att många av er trogna läsare vill köpa mig något fint som uppskattning för att ni får ta del av mitt fantastiska liv genom denna blogg.
Så jag har därför sammanställt en liten önskelista så ni inte kommer släpandes med nåt skit jag inte vill ha.

Förväxla dock inte min lista med Janne Houkos-Poukous lista.



En bumper-dumper, perfekt när man känner att det börjar trycka på när man är på väg in till jobbet. Bara stanna till vid vägkanten och man får furstligt tömma kroppen på uttjänt bränsle.


Reservdelar till silverpilen som inte gick igenom besiktningen.


Nya leksaker åt min son så jag kan få ha mina gamla ifred.



Att mitt skolfoto från 8:an aldrig uppmärksammas

Detta var ett axplock ur listan, återkommer senare med mer förslag.

Kommentarer
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

2008-12-11 @ 08:58:50
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Psycho Dad

Fan, jag trodde att Victors erbjudande om att hans blogg var enbart riktat till mig. Så har han tagit sig tiden att skriva till dig med.



Kom inte och säg att du också har fått erbjudan om penisförlägning och flytt av pengar ur afrika i mailen med?

2008-12-11 @ 12:18:31
URL: http://podd.blogg.se/
Postat av: LoneRanger

Ja vi tillhör tydligen en exclusiv skara, eller riktar han in sig på 30-årskrisande pappor.

Hursomhelst så var han inte riktigt frisk och jag köper inte ideen för fem öre för då skulle vi aldrig bli av med Anders Svensson och Olof Mellberg. Tydligen sponsras bloggen av Lagerbäck..



Nä inga sådana erbjudanden.. men kan ju bero på att man är en 30 centimetare utan pengar..

2008-12-11 @ 13:14:33
URL: http://loneranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0