Jullov..

Äntligen jullov... satt på jobbet och räknade efter igår hur länge jag skulle vara ledig egentligen..
18 dagar  ni läste rätt..18 jävla dar.. hehe..

Så igår så hade jag allt klart.. Löven - Sundsvall började klockan 19.00. Jag och sonen skulle se matchen, han bara första perioden sen skulle han lägga sig. Allt var förberett, ölen kalla, kuddarna puffade och en dosa lössnus. (Eftersom jag slutat snusa, snusar bara portion nu, så brukar jag fira vid speciella tillfällen och köpa en dosa general lössnus. Det är dom små sakerna som höjer tillvaron i livet, Lite som att byta sängkläder. Vardagslyx).

Försnack på tv:n, bara minuter kvar til nedsläpp.. och..... sonen kaskadkräks.. över sin mamma som tur va. Men tydligen så var det min sak att ta hand om honom resten av kvällen och natten. Men vi såg hockeyn ändå. Han fick se hela matchen. Så vi snusade, drack öl och kräktes om vartannat, lite som en fest med grabbarna ungefär. Och löven vann... ja vilken kväll. Nu är julen här.


Hade ungefär samma frilla som elvis igår kväll. Och sjunger ungefär lika bra.

Kommentarer
Postat av: Sniper

Jullovet känns långt borta när man nu sitter och skriver från jobbet, Lördag kl 15.01...



Fick iaf se matchen utan spyor igår! 2.55 tackar vi för!

2008-12-20 @ 15:02:24
Postat av: Anonym

Japp..men så är det för underkonsulter..

ja det var gratispengar..

2008-12-21 @ 01:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0