Jävla jul

Ursäkta att jag inte skrivit på länge, det är inte för att jag inte vill utan för att jag inte orkat.
Som ni vet sen tidigare så slog ju magsjukan till just när jag skulle till å se Löven på tv och min son kräktes.
På söndagen var det min tur.
Bara för att göra allt ännu härligare så jobbade min flickvän kväll och jag hade hand om sonen som började må lite bättre men ändå sket litervis med senap.

Det kom först lite smygande, lite oroligt i magen, ungefär som efter man käkat julbord och druckit 4 liter julmust. Skakade av mig känslan, tänkte att det berodde på baconmålet jag just tryckt i mig och gick för att byta bort lite senapsgul, majspureliknande avföring som min son just gett ifrån sig.

Öppnar blöjan, känner lukten, och vips så står jag och kräks upp mitt baconmål i diskhon. Jaha tänkte jag.. det var ju väl spenderade pengar på den burgaren..

Sen följer en kväll som inte kan beskrivas med ord, tänk Apocalypse now med lite inslag av SAW. Härdade ut kvällen iallafall trots att jag kissade från stjärten och tänkte att jag skulle få ta det lungt nu när tjejen var ledig dan efter. Men.. då slår den till igen. Hennes tur den här gången.

Det märkligaste av allt var att när hon väl fick den då var det som att min inte räknades, utan jag fick fortsätta ta hand om min bajsande senapsfabrik själv medans hon låg och jämrade sig i sängen.. Räknade lite på det och kom fram till följande formel.

Kille magsjuk + tjej magsjuk = kille inte magsjuk

Vortevar så blev vi alla friska lagomt till en dag efter jul. Fördelen med detta är att jag denna jul inte gick över 90-kilos strecket utan hellre tappade ett kilo. Så nästa magsjuka är planerad till just innan beach 2009.
En annan fördel var att jag inte hann handla några julklappar förutom en som jag inköpt långt tidigare.

Tjejen blev väl sådär glad över sin julklapp som var ett diskställ, men vi verkar fortfarande vara ihop för hon tänker följa med på min julklapp som var en hotellnatt i Norrlands huvudstad Sundsvall (tillåt mig småle åt storhetsvansinnet).
Så i morgon blir det att burna iväg de 35 milen till Sundsvall för att åtnjuta en helkväll med hotell-tv-porr. Men av nån anledning så har jag mina misstankar om att denna resa är ett förtäckt IKEA besök för att bränna mina resterande pengar som inte gick åt till diskstället på servetter, värmeljus och förmodligen nån form av inköp som kommer att uppta all min lediga tid framöver. Typ ett nytt kök. Det har ju trots allt gått två år sen jag skruvade upp det nuvarande köket så det måste man ju ha förståelse för.

Ibland kan jag inte annat än att känna en viss avundsjuka till gubben jag överhörde på konsum några dagar innan jul.
Han fick frågan ifall han handlat all julmat.
- Ja det är klart nu. Ett sexpack bayersk och en bullens pilsnerkorv sa han glatt och höjde plastkassen i luften.


Han frossade sina korvar hela julhelgen tills han var så mätt
att han somnade med huvudet i granfoten.
Det var den bästa julen någonsin.

Han har nog ingen tjej, och har han det är han min gud.
Förmodligen köpte han en dosa general och en fibban åt sin tjej i julklapp.
Genialt.


Ska försöka avlägga rapport när jag kommit hem från Sundsvall.
Ifall jag måste ta anställning på IKEA resten av mitt liv för att kunna lösa ut oss vill jag önska er alla från mig alena...

Ett riktigt gott nytt porrfilmsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0