Blogga på riktigt..

Hade all time high på bloggen igår.. Nio .. 9  nine ... noine(finska) besökare igår..
Vet inte hur jag ska hantera detta kändisskap som nu lagts på mig.
Det första blir iallfall att jag måste rätta in mig i kändisblogg ledet och därför har jag surfat runt och kollat vad kändisbloggarna skriver. Så här kommer ett inlägg som stakar ut den nya vägen för min blogg.

Ahh är så trött.. Sniper typ ska inte med på julfesten asså. Lite väck...
Nån kille som kallar sig Psycho Dad är inne på min blogg ibland..tror han är kåt på mig. Fast tror han är snygg egentligen.
Åt godis igår så jag fick ont i magen. Har köpt nya sockar med New York Rangers tryck..så jävla slick på mina härliga fötter.
En kille på jobbet har Crocs..så jävla åtti..
Nä nu ska jag börja ringa och se ifall vi har fått tag i nån langare för helgen. Är så less på cider å dextrosol nu.
Åh nej..nu fick jag mens tror jag.. nä just jag är ju kille.. kissade bara på mig. Äckligt.
Bara inte "ni vet vem" får reda på det.
Nu ska jag äta kalaspuffar..såååååå jäla gott.


Sådana hängslen som ska inköpas i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sniper

Sniper får typ inte va me på er super(!?)hemliga julfest. Hoppas bara att du håller flaggan högt och:



1. blir fullast i baggböle

2. tafsar på minst tre av det motsatta könet. Oj, jag glömde att det bara jobbade 2 tjejer (kan de kallas så) på ERT företag. Killar går även bra!

3. Vinner alla shotrace.

4. Skippar att åka kollektivt och lyxar till med taxi kl 04:00

5. Avslutar kvällen med att urinera på grannens bro för att sedan somna på den.



Jag säger bara LYCKA TILL!

2008-12-12 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0